+38 (063) 695-39-15(Telegram, WhatsApp)
Згідно Політики магазину (детальніше на сторінці Політика магазину), і згідно чинного Законодавства України, картина є предметом індивідуальної мистецької діяльності, а також предметом ручної роботи. Таким чином, Покупець має право відмовитися від товару лише в момент його доставки. Покупець має право оглянути посилку з товаром в присутності працівника логістичної служби, і відмовитися від отримання відправлення, що буде означати відмову від товару. Підставою для відмови від товару є порушена цілісність пакування відправлення (пошкоджена упаковка), і пошкодження її вмісту. В такому випадку задокументуйте пошкодження в присутності співробітника пошти (оператора або кур'єра) для узгодження з нами подальших дій для вирішення спірного питання.У випадку узгодження повернення товару, Продавець зобов'язується повернути (відшкодувати) сумму сплачену Покупцем за товар (повну суму, або передплату, у випадку, якщо Покупець вибрав як метод оплати післяплату). Транспортні розходи не входять до суми відшкодування. Для повернення товару, прохання сконтактувати з нами за вказаним нижче телефоном:+38 (063) 695-39-15Або написавши нам в онлайн-чаті чи на електронну адресу:moc.liamg%40traenifnytramayiluyДля повернення коштів Покупець має надати свій IBAN та ІПН, а також скріншот/фото чеку або квитанції з підтвердженням сплаченої суми за покупку. У разі, якщо вами було обрано метод оплати товару карткою на сайті, кошти будуть зараховані автоматично на картку, з якої була здійснена оплата.Строк повернення коштів після отримання нами товару і всіх необхідних документів складає до 10 банківських днів. Після повернення коштів Продавець має надати Покупцеві квитанцію з підтвердженням відшкодуванням коштів.Зверніть увагу, що наш інтернет-магазин здійснює продаж виключно картин ручної роботи, а не друку на полотні. Тому вона також є предметом інтелектуальної власності. І в випадку, якщо Покупець в момент отримання товару не дотримався рекомендацій стосовно порядку отримання відправлення з товаром і його оглядом на відділенні Нової Пошти, вашого поштового оператора (для Покупців з інших країн) та/або в присутності кур'єра і отримав посилку без заявленої претензії, товар буде вважатися врученим і обміну та поверненню не підлягає!Єдиною причиною для повернення товару і відшкодування коштів може бути пошкодження його логістичною службою, але тільки при дотриманні умов вказаних Продавцем в зазначених вище рядках.До причин, які НЕ Є підставою для повернення коштів, відносяться:- товар не виправдав ваших сподівань (для унеможливлення подібних випадків, ми пропонуємо Покупцеві надання фото товару перед відправкою; в разі відмови від фото вся відповідальність переходить до Покупця);- товар відрізняється кольорами від фото (мається на увазі, передача кольорів на фото може бути різна в залежності від девайсу і монітору Покупця і Продавця, і це не є технічною несправністю);- товар приїхав пізніше ніж очікувалось (Згідно чинного Законодавства, Продавець зобов'язується відправити товар в установлені терміни зазначені на сайті інтернет-магазину як Терміни доставки, але Продавець не може відповідати за терміни доставки, якщо їх порушила транспортна компанія);- товар виготовлено з внесенням клієнських специфікацій (розмір, матеріал, форма, колір), або під замовлення.Однак, просимо зазначити, що ми прагнемо зробити все необхідне, аби Покупець мав виключно приємний досвід співпраці з нашим інтернет-магазином, і в разі виникнення спірних питань, вам скоріш за все буде запропоноване часткове відшкодування коштів для оплати послуг реставратора.